fredag 23 maj 2008

VILOPAUS PÅ BALKONGEN BLIR DET I HELGEN
EN SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ALLA
VÄNNER

11 kommentarer:

Helena sa...

Vilken härlig balkong du har vännen....där sitter du skönt.
Jag ska också försöka att vila och njuta av solen i helgen.
Ha en mysig helg!
Kram

Christina sa...

Så härlig balkong du har!

Tack goaste Ellionora för din omtanke om mig.

Kramkram

Elisabeth sa...

Sitter i nattens sena timma och väntar in Carolina som är på "Kulturnatta"... ett stort jippo nere på stan, med många artister och uppträdanden.

Har nyss strötittat lite på Melodifestivalen... och jag gissar att det är många som gråter inatt över Sveriges förlust!

Vilken ljuvlig balkong du har... förstår att du njuter många stunder där ute!

Kära vän... sov så gott i natten!

Christina sa...

God morgon goa vännen
Tack för titten, har uppdaterat bloggen nu.
Önskar dig en skön Mors dag och en härlig stund på din fina balkong.
Kramkram

Anonym sa...

Så fint det ser ut på din balkong! Hoppas du haft en skön helg min vän.
Kramar!

Gisan sa...

Här förstår jag att du njuter :-) Så fint och fridfullt du har det. Kramar...

Inkan© sa...

Härligt! Jag har ingen balkong:(
MEN: jag har också en underbar porslinsblomma som blommar i massor och fyller lägenheten med doft.

Ingrid sa...

Vilken fin balkong du har. Jag hoppas att du har fått en riktigt fin och härlig helg där. Här har det varit kalasväder.

Ha en fin vecka!
Kram

Christina sa...

God morgon vännen
Hoppas att allt är väl?
Ha en skön dag
Kram

BiRDiE sa...

Detsamma vännen min. Lite sent ute, dock, men jag får önska en mysig vecka istället :)
Stor kram!!!

Bilder från min kamera sa...

Vilken underbar balkonghörna du har. Ser så inbjudande ut och mysigt. Riktigt ser hur du mår bra av att sitta där i solen, och låta tankarna fara fritt.

KramKram