torsdag 8 maj 2008


En skön torsdag till alla mina


BLOGGVÄNNER


10 kommentarer:

Fredrik och Micael sa...

Hej

Vilken vacker bukett...
Har Liljekonvaljen redan börjat blomma hos er??
oj oj oj känns som man bor på nordpolen ibland..

Kram Micael

Christina sa...

Så vacker bukett, önskar dig en skön kväll vännen
Kram

Elisabeth sa...

Tillbaka till dig går en önskan om en vacker och snäll fredag, min vän!

Varm kram..

Helena sa...

Jag har sett reportage i tidningen ifrån Fredrik & Micaels butik men det har inte blivit något besök där ännu.
Det blir kanske en utflykt dit nu i sommar.=)
Ska kolla in deras blogg genast.=)
Jag skrattade lite när du skrev min lille man.....Anders är 198 cm lång och väger en hel del.
En ovanligt stor man jag har.=)
Det är roligt att min mor är så pigg och att vi bor så nära.
Vi gör ofta saker tillsammans och det försöker jag göra med min dotter också.=)
Ha en skön helg vännen!
Kram

Kaffebönan sa...

Liljenkonvaljer så vackra:-)
Så du tyckte inte om min kommentarsruta;-) Jag själv tycker den är stor och rejäl och så finns det vitt man skriver i ju:-)
Ha de gott.. trevlig Pingsthelg
Tjing tjong o lite tjolahoppsan i Hänryckningens tid.

Anonym sa...

Vilken ljuvlig bukett...
Liljekonvalj och Blåklocka är de vackraste blommor jag vet.
Jag har hört att Liljekonvaljerna blommar nu, så det blir till att ge sig ut för att plocka!

Varma kramar! Önskar dig en fin Pingsthelg!

Bilder från min kamera sa...

Tittar in till Dig och Önskar Dig en riktigt fin solig Pingsthelg!

Kram och har det så bra!

Elisabeth sa...

En liten bukett med liljekonvaljer har jag i mitt minne... den jag fick förra sommaren av SE. Som han hade plockat vid vägkanten... det var den vackraste!

En stor sådan skickar jag i tanken till dig, min vän... och hoppas du får en fin pingst, med mycket värme och omtanke omkring dig!

Varm kram..

Christina sa...

Trevlig Pingsthelg vännen
Kram

Christina sa...

Önskar dig en härlig söndag vännen
Kram