onsdag 14 maj 2008



På torsdag bär det av igen
TILL DALARNA


Lilla yngsta, sötaste barnbarnet fyller


2 å r


Det ska vi fira med sång och musik


och t å r t a


Farmor kommer upp med
PRESENTER
SERPENTINER
RAKETER




och




ett fint kort som Helena har gjort






Samtidigt ska jag på fredagen försöka locka

Hemma på Landet

och

Mangelboden

på kondisbesök i staden
för lite "get together"- bloggsnack


På lördagen är det jättestort

L O P P I S

i nästan alla garage på området


Då hoppas jag kunna bidra till

försäljningen



Och så blir det hemresa på söndagen


Därför tar jag en


BLOGGPAUS






13 kommentarer:

Helena sa...

Vilken härlig resa du kommer att få.
Att få träffa din son med familj och även bloggvänner.
Hoppas lilla Emma gillar kortet.
Ha en trevlig resa vännen!
Kram

Bilder från min kamera sa...

Det blir säkert riktigt fina dagar du få där.Roligt med dom små barnbarnen som man få se växa upp.

Hoppas nu solen visar sig från sin finaste sida, och att värmen kommer åter.

Kram och har det riktigt bra nu!

Christina sa...

Låter jättetrevligt tycker jag....
Helena är så duktig på att göra fina kort.

Önskar dig en trevlig resa vännen
Kram

Isabelle sa...

Vilket jättefint kort!
Hoppas ni har ett mysigt kalas.

Maya The Piraya sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maya The Piraya sa...

Hejsan! Ja.. jag tror att jag var lite dum som sprang så långt innan jag hann träna. :D

IDAG så blev jag av med värken i mina ben. Hehe... (15 Maj)

Vad kul att du ska till dalarna.
Vore kul om vi kunde träffas igen!

Ha det bra!
Kramizar / Mammas Flicka

Anonym sa...

Ha det så fint vännen! Vilket gulligt kort den lilla flickan får...krama henne mycket!

Gisan sa...

Det låter som du har en underbar helg framför dig :-) Kramar...

junhe sa...

hallo där...jag vet inte om jag uppfattade fel...jag kom till Focus ca 13:35 och väntade en halvtimme där utan att se dig (sedan tänkte jag att du kanske menade Princess, så jag åkte dit,men där var du inte heller...hoppas det kan fungera en annan gång, du verkar ha vägarna förbi dalarna lite då & då =) hoppas vistelsen här har varit bra/ kram junhe

Musikanta sa...

Trevlig resa. Hoppas att få höra lite om den när du är tillbaka. Måste vara underbart med en tvååring som man kan läsa sagor för och lägga pussel med etc.

Anonym sa...

Hoppas du har haft det riktigt bra!
Kramar från Marskatten

Elisabeth sa...

Äsch... nu blir jag lite lack på mig själv! Tänkte ju gå in till dig tidigare och önska dig välkommen hem... men jag glömde bara bort det!
Men jag gör det nu istället... välkommen hem!
Hoppas du har haft det trevligt... vilket jag ju gissar att du har haft!

Stor välkommen hem-kram...

Christina sa...

Välkommen hem!
Usch ja, snö i Dalarna det var ju inget vidare.
Men du har säkert haft det trevligt ändå.

Ha en god natt när det är dax
Kram vännen