måndag 12 maj 2008

EN SKÖN VÅRPROMENAD
MED BLOGGVÄNNEN AMBER









10 kommentarer:

Inkan© sa...

Ser helt enkelt underbart ut! Är det ute på Lidingö? Och så skönt med detta fantastiska väder som väcker alla livsandar.

Kram till dig!

Christina sa...

Underbart, behövs inga ord....
Kyliga vindar sveper ner hos mig nu på eftermiddagen men det gör inget för det har varit för varmt nu ett tag.
Önskar dig en skön dag vännen
Kram

junhe sa...

härliga bilder du bjuder på idag =) skulle vara ql att träffas, jag kan komma om det blir efter kl. 13 (jag jobbar 8-13) ska höra med stina/ ha en fortsatt bra vecka. kram junhe

Gisan sa...

Å en så vacker promenad! Tack för att jag fick "gå med". Kramar...

Helena sa...

Vilka härliga bilder.....det syns att ni hade en mysig promenad.
Ha en skön dag vännen!
Kram

Elisabeth sa...

Var rädd om dina händer, min vän... Fast jag förstår ju att somligt är svårt att hålla sig ifrån... som t ex plantering av blommor och blader!
Det måste vara himla trist när ens kropp sätter käppar i hjulet för sådant man tycker om att göra... men du har kanske kommit några steg längre än mig... hittat strategier för att kunna göra så mycket av det du ändå tycker om?

Ha den vackraste dagen idag, min vän... alla dagar!

Kram till dig..

Amber sa...

Ja, vi hade en skön promenad i värmen! Träden blommade och det var VARMT!
Det är i Saltsjöbaden, Inkan.

Musikanta sa...

Fantastiskt vackra bilder!

Hannele på Hisingen sa...

Maj ät fint.

BiRDiE sa...

Så SKÖNT det ser ut... *ska nog knata ut en stund*