måndag 19 maj 2008

Med blommor till Mor i huset och ett glatt humör
kom jag fram till min lilla familj i Dalarna.















Välkomnad blev jag av detta söta par!



Min söta lilla Guldlock fyllde hela 2 år och det blev
tårta med sprakande raket, presenter och sång!















På lördagen var det stort garage-loppis i området och familjen var
givetvis med och deltog. Jag tog en promenad med Guldlock och
hittade många fina saker bland de ca 60 garage som deltog -
men köpte inte något - svårt att bära hem när man åker med buss.












Små söta tossor och skor som
Guldlock växt ur.
















Trots det kalla vädret och snöblandat regn kom det besökare -
dock inte lika många som förra året. De flesta föredrog nog
värmen inomhus framför den blåsiga kylan ute.
På kvällen/natten snöade det rejält!!!
Denna syn mötte mig på söndagsmorgonen


Bussresan hem gick fort och bra och jag längtar redan efter min älskade Guldlock.

Mötet med bloggvännerna blev inte av pga något missförstånd ang. tiden.

Det får bli vid nästa besök.

TACK ALLA VÄNNER FÖR ERA

VÄNLIGA HÄLSNINGAR -

K R A M A R






7 kommentarer:

Stina sa...

Hej gumman!

Jo, jag såg ditt mail...men jag hade sagt att jag skulle till skolan, så jag tänkte att du förstod det. Junne sa väl det också, vad jag förstår.
Men det kanske blev ett missförstånd. Jaja...vi får väl försöka nästa gång vännen.

Mysiga bilder...och god tårta.
Kramis gumman...

Christina sa...

Så trevligt du har haft det och så ljuvligt att träffa dina anhöriga.
Tårtan såg jättegod ut.
Men du, snön var inget vidare heller.....

Ha det gott vännen och tack för dina alltid så rara kommentarer.
Kramkram

Anonym sa...

Hej!
Välkommen tillbaka, du har varit saknad.
Söta bilder du visar från helgen, men attans vilket trist väder...
Men huvudsaken var ju att du fick njuta av lilla Emma!
Ha det gott, kram!

Musikanta sa...

Visst är det härligt med barnbarn! Jag längtar efter att Lillmirren också ska bli två år så man kan börja läsa sagor och lägga pussel och så.

Nu är han bara intresserad av att göra farliga saker, dra ut saker ur diskmaskinen om han kommer åt, dra ut lådor i köket, försöka krypa ut på trappan om dörren av misstag skulle vara det minsta öppen etc.

Tur att han älskar musik - det är det enda som gör att han någon gång sitter stilla i knät.

Jättefina bilder du har tagit som vanligt!

Helena sa...

Välkommen hem vännen!
Vad kul att kortet blev uppskattat.=)
Vilken härlig helg du haft.....jag förstår att du redan saknar dina nära och kära.
Ha en mysig dag!
Kram

Christina sa...

Önskar dig en riktigt solig och snäll dag vännen
Kram

Gisan sa...

Det ser ut som du har haft en underbar helg med Guldlock och de övriga. Kramar...