lördag 31 maj 2008


Det doftar nybakad sockerkaka med
äpplen och kanel
Kassar är packade med
uppläggningsfat och skålar ..
... med sparris, lax, färskpotatis och
annat gottis
IDAG ordnar jag vårlunch för
"mina" seniorer.
Nu först ska allt bäras ner till vår lokal
och jag får hjälp av dotter och dotterson
Lokalen måste nog städas av (lite på ytan)
bord tas fram och dukas
och inte minst - dekoreras.
Så fram med maten till kl 14
då kommer gästerna.
Jag återkommer med bilder senare i kväll.
Solig och skön söndag
önskas ni alla som tittar in här
K R A M
från
ELEONORA

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh så mysigt det låter, jag önskar att jag var en av dina seniorer. Jag är övertygad om att det blir en trevlig fest.
En härlig helg önskar jag dig!
Kram Ingrid

Elisabeth sa...

Du är verkligen bara så helt fantastisk!! Hade jag inte bott så långt ifrån, eller varit lite för ung för "ditt" seniorgäng... då hade jag verkligen velat vara med!

Vilken fest du bjuder på...!

Varm varm kram!

BiRDiE sa...

Vad du jobbar... gulledej!