fredag 27 mars 2009

PAUS
FÖR BESÖK I DALARNA

12 kommentarer:

Ingrid sa...

Hoppas att du får riktigt trevligt i Dalarna. När du kommer hem kan du titta in till mig, för idag har jag en utmaning till dig. Bara om du har lust förstås och känner för det.

Du hittar den under utmaningar eller dagens datum.

Kram Ingrid

Bilder från min kamera sa...

Önskar dig trevliga dagar i Dalarna.
I bland behöver man komma bort och få lite andra intryck, än det vanliga i vardagen. Några få dagar med ombyte gör att resan hem igen känns extra rolig. Borta bra, men hemma allra bäst!

Varma kramar och ha det riktigt skönt och bra!

Bilder från min kamera sa...

Klickade på din bild och fick se bl.a. vackra ljusstakar, väldigt fina. När jag tittade närmre, fick jag se små söta får ligga på stenar. Det var nog det gulligaste jag sett på väldigt länge. Så idylliskt där dem ligger.

Vinkelevink!

Helena sa...

Ha en härlig helg med dina nära och kära.
Kram vännen!

Bloggblad sa...

Jag hoppas också att du har riktigt trevligt nu!

Elisabeth sa...

Tittar som vanligt in och lämnar en kram i tanken till dig... och undrar när du kommer åter till stora staden?
Hoppas iallafall att du mår bra - oavsett var du är!

Varmaste kram..

Tankevågor sa...

Tittar in här och ser att du är i Dalarna. Hoppas du har det bra där!
Kram på dig.

Pärlan sa...

Ha det så bra och välkommen tillbaka igen.
Kram

Eleonora sa...

Ingrid:
Hemma igen. Jag tittar in till dig i morgon och läser på 27/3. Kram
Erika:
Underbara dagar i Dalarna och har ensam tagit hand om lilla Guldlock, tvättat allt och strukit nästan allt, samt lagat middag till dess mamma/pappa kom hem från sjukhuset efter fotoperation. Inga sötebrödsdagar alltså om man fråntar samvaron med den underbaraste 3-åring man kan tänka sig. Kram till dig
Helena, Bloggblad, Elisabeth, Londongirl:
Tack söta ni - jag kommer att titta in till er bara jag hinner.
Pärlan:
Va kul en ny blogg! Hittade inte den gamla så jag förstår att den är nedlagd. Ha det gott. Kram

Hannele på Hisingen sa...

Låter trevligt.

Elisabeth sa...

Välkommen hem! Förstår att du kanske är alldeles slut på nu... men jag förstår också att det finns en liten guldlock med föräldrar som är mycket tacksamma till livet för att du finns, och som säkert saknar dig väldeliga nu!

Varm kram... alltid!

Ingrid sa...

Hejsan och välkommen hem igen!
Vi får väl ett litet reportage senare när du "landat". Tänk inte på den där utmaningen, det är ju bara på skoj och ingenting som ska kännas som ett måste.

Många varma kramar till dig! /Ingrid