måndag 16 mars 2009



Nu kan man väl i alla fall se de


gröna bladen







9 kommentarer:

Stina sa...

Så söta. De blir vackra de där.:-) Kram

Hannele på Hisingen sa...

Ser ut som mina :)

Christina sa...

Åhh som de har växt, blir säkert riktigt fina.
Ha det gott
Kram

Musikanta sa...

Det ska bli trevligt att se dem om några månader. Själv har jag aldrig haft tålamod att låta dem övervintra.
Kram/M

Ingrid sa...

Mina planterade jag om i ny jord idag. De har inte kommit riktigt lika långt som dina, men nästan. Jag hoppas att de piggnar till nu.

Ha det gott! Kram Ingrid

Pia sa...

Åh, titta så fina! Jag har bara övervintrat en enda pelargon den här gången. Orkade liksom inte med att ta hand om dem i höstas.

Tack för uppmuntrande ord om min akvarellövning. Jag har förståss målat av en bild efter instruktioner. Och det blev inte särskilt likt, men jag övar på. Blir nog aldrig nån mästare på det, men det duger åt mig. Kul är det!

Kram

Bilder från min kamera sa...

Vad dina pelargoner växer. Dem kommer att lysa upp när blomningen sätter fart. Fundera faktiskt på att införskaffa några och sätta i köksfönstret. Lite olika färger kan bli fint och njuta av under sommaren.

Idag mår jag bättre allergin har gett sig iväg för denna gång, och glad är jag.

Solen tittar fram mellan molntussar efter ett evigt ösregn natten som gick.


Varm kram och tack rara Eleonora för dina fina kommentarer.
Vinkelevink!

Helena sa...

Ojoj nu kom jag ihåg de två stackars pelargonerna jag sparat.
Fy vad jag är slarvig.=(
Dina är ju jättefina men jag lär nog få gå och inhandla nya vilket jag gör varje år.
Ha en mysig kväll min vän!
Kram

Anonym sa...

Titta! Så fint de växer. Det går ju fort!

Kram kram!