lördag 15 september 2007

Lilla jag har fått diplom


"The 'Power of Schmooze Award' is The Award for bloggers who effortlessly weave their way in and out of the blogosphere, leaving friendly trails and smiles, happily making new friends along the way. They don´t limit their visits to only the rich and successful, but spend some time to say hello to new blogs as well. They are the ones who engage others in meaningful conversations, refusing to let it end at a mere hello - all the while fostering a sense of closeness and friendship."

DET HÄR JÄTTETJUSIGA DIPLOMET HAR JAG PRESENTERATS AV ELISABETH

Tack snälla Elisabeth - du kan inte ana vilken glädje det gav mig - och inspiration!!!

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

"Lilla du" är så värd det! Jag vet att det finns flera som kan skriva under på det..!!

Kram vännen..

Pia sa...

GRATTIS till en jättegullig award!

Amber sa...

Wow! Härligt! Grattis! Och du som funderade på om du verkligen skulle hålla på med bloggandet...

Kram!

Christina sa...

Grattis vännen, håller med Elisabeth att det är du värd.
Ha en riktigt skönsöndagskväll vännen min
Kram

Eleonora sa...

Elisabeth, Pimli, Amber och Christina - kära, kära vänner!
Förstå att jag är G L A D ja, jag funderade först på om jag verkligen skulle fortsätta blogga, därför att det tog så mycken tid för mig. Nu har jag lärt mig att disponera min bloggtid på ett annat sätt, och det är ju så
R O L I G T
Så många nya vänner jag fått! Ni söta till exempel. En mysig söndagskväll önskar jag er - kanske med Pavarotti på 2:an kl.19. Kramar till er alla

Christina sa...

Tassar bara in och önskar en god natt när det är dax
Kram vännen

Birdie sa...

Den är du värd! Kram!