måndag 24 september 2007

Diplom till min mentor

Till min rara, hjälpsamma mentor AMBER
med tack för allt du lärt mig och kommer att lära mig! KramKram




"The 'Power of Schmooze Award' is The Award for bloggers who effortlessly weave their way in and out of the blogosphere, leaving friendly trails and smiles, happily making new friends along the way. They don´t limit their visits to only the rich and successful, but spend some time to say hello to new blogs as well. They are the ones who engage others in meaningful conversations, refusing to let it end at a mere hello - all the while fostering a sense of closeness and friendship."

5 kommentarer:

Amber sa...

Åh, tack snälla du! Vilken ära!

Elisabeth sa...

Sådana vänskap ska man vara rädd om! De som delar med sig av sin kunskap ger dig en gåva..

Ha det gott..Kram..

Elisabeth sa...

Ville bara önska dig välkommen hem... har saknat din "röst" borta hos mig!
Hoppas du haft några härliga dagar..!?

Varma kramar...

Christina sa...

Välkommen hem, hoppas att du haft det trevligt vännen.
Du har varit saknad på bloggen skall du veta.
Ha en skön lördag
Kramkram

Anonym sa...

Enorma frågor här. Jag är mycket nöjd att kika din artikel. Tack så mycket och jag ser fram att röra dig. Kan du vänligen släpp mig ett mail?