söndag 19 juli 2009

Marskatten - Helena - Ingrid - Erika - Musikanta - Hanneles Paradis:

Tack snälla alla för goa hälsningar.

Jag har haft underbart i Dalarna med härliga utflykter varje dag! Och vilken avslutning!! Malena Ernmans konsert på Dalhalla!! Suveränt, skickligt och helt underbart - VILKEN ARTIST!!!

Nu bär det av till lilla Sigtuna, jag återkommer så snart jag är hemma igen.

Jomenvisst - vi har träffats - min kära bloggvän och hennes dotter. Vilka härliga människor! Det klickade direkt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Som vanligt far du än hit och än dit! Vilken härlig sommar du verkar ha!
Hoppas det blir lite bilder så småningom, men det brukar du ju göra.
Ha det nu så gott tills vi hörs nästa gång.
Kramar!

Ingrid sa...

Men nu blev jag ju allt lite avundsjuk på dig. Malen Ernman på Dalhalla!

Jag har kollat på Elisabeths blogg och där finns minsann ett foto av dig, hemskt roligt var det att få ett ansikte till namnet Eleonora!

Kram Ingrid

Bloggblad sa...

Lyckliga du som har fått höra ME live! Jag gjorde det 2005, innan hon var med överallt i tv.... och jag blev grymt imponerad.

Helena sa...

Jasså du är bara hemma och vänder.
Härligt att du haft det bra i Dalarna och vilken avslutning sen.
Vad kul att mötet med din blogg vän blev så bra.=)
Ha en fortsatt härligsemester vännen!
Kram

Gisan sa...

Det var så roligt att se kort på dig i Elisabeths blogg. Nu har jag ju ett "ansikte" på dig :-) Kramar...

Elisabeth sa...

Men så oförsämd bloggvän du har!!! Det vill säga jag... för att jag lade ut en bild på dig utan din tillåtelse!
Å du, lika gullig som alltid, har inte sagt ett ord! Men jag vill ändå be om ursäkt för mitt tilltag... och vill du att jag plockar bort bilden, så självklart gör jag ju det!

Hoppas du har det bra, och du ska veta att du gav både mig och Carolina en underbar stund, där du delade med dig av din glädje och värme!
Jag ser det som en stor stor gåva, att ha fått möta dig, och att ha dig som vän i livet...

Varm kram..

Bilder från min kamera sa...

På Dalhalla har jag varit för några år sedan, men det var mitt på dagen och inte på någon konsert. Men guiden som visade runt satte på musik så vi fick höra akustiken,den var helt bedårande. För övrigt var där så fint.

Hoppas du har det bra i allt du strosa runt och åker till. Snart är juli månad till ända, inte klokt var det rusar på. Men ännu finns det hopp om mer sommarvärme.

Idag är det klibbigt och reellt kvalmigt, men ingen åska som tur är. Egentligen behövs det en ordentlig upprensning så luften blir lite bättre.

Kram kära Eleonora och njut av din tillvaro!