torsdag 9 april 2009

GLAD PÅSK ALLA GOA VÄNNER











8 kommentarer:

Isabelle sa...

Önskar dig en riktigt god och glad påsk! Stor påskkram!

Gisan sa...

Glad Påsk önskar jag Dig också! Varma kramar...

Tankevågor sa...

En riktigt skön och mysig påskhelg önskar jag dig!
Varm kram från mig.

Inkan© sa...

Glad Påsk önskar jag dig!
påskägg eller inte:)

Först på lördag ska jag köpa blommor - tulpaner. Jag har glömt det. Men jag vill gärna höra lite frasande ljud från deras blad och njuta av en bukett med blandade färger i år.

BiRDiE sa...

Detsamma!
Stoooor påskkram.

Helena sa...

Hör och häpna...solen har kikat fram mellan molnen här.=)
Ha en mysig långfredag och lycka till med lunchbjudningen.
Kram vännen min!

Bloggblad sa...

Ojoj... nu kom jag ihåg att jag har en stor porslinshöna i skåpet... måste ta fram den.

Pyntar annars inte alls mycket. Bara nån enda tupp och gula blommor och ljus - men eftersom jag låg i soffan hela dagen igår, blir det inga blommor förrän i morgon!

Helena sa...

Åh vad det låter härligt att kunna sitta ute och äta frukost.
Det är nästan det bästa med sommaren att äta frukost ute.
Ser mörkt ut här men mirakel har ju hänt förr så vi kanske får se lite sol idag.
Ha en mysig afton vännen!
Kram