måndag 29 december 2008

JAG HAR FÅTT EN AWARD



Tack söta HELENA

för den fina awarden






Jag vill ge den vidare till:



Christina; för hennes alltid så vackra layouts


och hennes skicklighet att tillverka vackra bilder





Hemma på Landet; för en härlig inredningsblogg,


för den värme, humor och generositet


hon förmedlar i och genom sin blogg





Lantluft; för hennes humoristiska skildringar


om livet med familjen


på och kring Karl Johansgården





Marskatten; för mysiga skildringar om


vardag och fest för en ensamstående kvinna





Birdie; för hennes mod att starta om


sitt liv, för hennes iakttagelseförmåga


och stora kärlek till barn och djur



Pimli, för hennes engagemang i mat- o. miljöprogram


och för den information hon så


frikostigt delar med sig



Erika; för hennes underbara bilder, för

värme och klarsynthet i vardagslivet

Ingrid; för härliga, mustiga skildringar

bilder och filmer från härliga Gotland



Reglerna för de som vill: - De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den- Länka till den bloggen du fick den ifrån. - Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

11 kommentarer:

Christina sa...

Tackar och bugar för den fina Awarden.
Önskar dig sköna dagar på slutet av detta året.
Kram vännen

Stina sa...

Tack söta...Du är ju snäll du gumman!
Kram Stina

Pia sa...

Åh, vad glad jag blev! Tack, tack, tack!

Sitter inne och tittar ut på det vackra vädret och alla småfåglar som ivrigt pickar i sig av det vi hängt ut i körsbärsträdet alldeles utanför. Det gnistrar hänförande i all rimfrost där ute. Tror nog att det får bli en liten promenad - då blir Trulle lycklig :-)

Kram, och tack igen!

Ingrid sa...

Tack snälla du!

Jag blir så stolt över att du tycker att min dagbok är värd en så här fin utmärkelse.

Kram och tack än en gång!
/Ingrid

Anonym sa...

Du är ju bara för gullig!
Tusen tack, det värmer en Marskatts hjärta att läsa de fina orden.
Kram

Helena sa...

Den är du väl värd vännen min.
Du är alltid så omtänksam och fin.
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
Kram

Ingrid sa...

Tittar in och talar om att jag lagt ut din fina award nu och passar också på att önska dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

Kram Ingrid

Christina sa...

Gott Nytt År vännen med allt vad där hör till....
Kram

Dubbelörn sa...

Tack goaste vännen min!! Du har ett hjärta av guld...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!

Stor varm nyårskram till dig vännen

Bilder från min kamera sa...

Tusen Tack, så glad jag blir.

Kram

BiRDiE sa...

Underbara Eleonora - tack :)
Blir alldeles varm av nominering och motivering.

Önskar dig en härlig helg. Stor bamsekram!

Ps. Kan inte du ändra om lite, så jag kan kommentera som "mitt nya jag" istället för Birdie? Dvs. ändra så man kan kommentera även utan googlekonto..? ;o) Ds.