tisdag 9 december 2008

Jag har fått en Award

av Musikanta

och det blev jag jätteglad för


Nu vill jag i min tur glädja andra

och ger denna Award till


Amber - Birdie - Bloggblad - Christina
Erika - Gisan och Helena
Detta är ett urval av bloggare jag besöker ofta,
som jag hoppas kan hjälpa till att sprida
denna Award





Reglerna:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

6 kommentarer:

Bilder från min kamera sa...

Tack snälla Eleonora. Den blev jag mycket glad för.

Gisan sa...

Tack snälla! Kramar...

Bloggblad sa...

Tack! Jag blir jätteglad - men har insett att jag inte kan välja ut några att skicka vidare till, jag tycker så mycket om alla bloggar jag läser. Och de äro många!

Anonym sa...

Du har nåt att hämta hos mig men du behöver inte skicka vidare om du inte vill... Kram

Helena sa...

Åh tack vännen.....vad glad jag blir.=)
Jag ska försöka lägga in den på bloggen under dagen.
Ha en mysig onsdag vännen!
Kram

BiRDiE sa...

Men tack goa söta rara..! Jag blir rörd :)