tisdag 16 december 2008

JAG HAR FÅTT EN AWARD AV GISAN!




Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!

Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.

Hoppet är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!

Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse..

Jag skickar denna vidare till:

Carpe Diem - Dubbelörnen - Hemma på landet - Marskatten -
Bloggblad - Erika - Humle & Dumle - Stenstugu

6 kommentarer:

Bilder från min kamera sa...

Jag bugar och niger om vartannat. Sätter dit ditt namn också under den utmärkelsen där de andra två redan finns. Glad blir jag verkligen!

Tack snälla Eleonora!

Ingrid sa...

Så glad och stolt jag blir Eleonora!
Tack så hemskt mycket!
I dag är det en så grå och trist dag, så den här överraskningen lyste verkligen upp i mörkret.

Kram Ingrid

Anonym sa...

Tack snälla rara! Så glad jag blir!
Nu ska jag försöka lägga in samma på min blogg.
Ha en bra kväll vännen, många kramar!

Stina sa...

Tack gumman, vad du är snäll.:-) Kramis

Christina sa...

Så fin utmärkelse du fått!
Jag önskar dig en skön dag vännen
Kram

Isabelle sa...

Tack snälla du, den tar jag tacksamt emot. Stor kram!