fredag 4 januari 2008


Detta är "lilla" jag
Jag SKA bli så här - nästan!!




8 kommentarer:

Amber sa...

Nähä du! Nu tar du allt i utav bara sjutton! Jag ser dig ofta när du är på väg till middag eller fest okch du är hur fin som helst. Milda fina färger mot ditt ljusgrå hår... Försök inte!!

Dessutom ska man inte vara alltför smal när man börjar bli litet småskrynklig i ansiktet, och då tänker jag på mig själv också.

Visst vill de flesta gå ner litet i vikt så här efter jul, men man ska inte sätta sitt ljus under ena skäppo för det, kära Elonora. Basta!!

Amber sa...

Ok, det stavas "och", det där konstiga du ser i texten.

Eleonora sa...

Tack snälla, du är så söt som säger så. MEN faktum är att jag lagt på 7 kg!!! Och det gillar inte JAG!! Oavsett skrynkor i ansiktet eller ej- Du har definitivt inga. Ska vi hålla på och .....NEJ . Fästmannen svarar inte - Guud vad ska jag göra??

Elisabeth sa...

Du e för rolig...! Tror nog INTE att du ser ut som på de övre bilderna... snarare då mer lik den sista bilden!
Sen måste jag nog hålla med "amber" lite... jag tror inte heller på att man ska vara alltför smal när man börjar bli lite småskrynklig i ansiktet! Jag behöver bara titta mig i spegeln för att se det..!! Ett stycke russin har utvecklats till fullo de senaste två åren..!!

Stor kram vännen...

Christina sa...

Tror inte heller att du ser ut så...
Man skall inte vara för smal, tycker att det är vackert med lite fyllighet.
Önskar dig lycka till och jag tror säkert att du klarar det du satt dig för.
En riktigt GOD NATT vännen
Kram

Christina sa...

En liten söndagskram från mig till dig....
Kraaaaaam

Pia sa...

Det är sant att man inte ska bekymra sig överdrivet mycket för en liten viktökning. Å andra sidan blir det lite dyrt om man ska ha en så pass flexibel garderob... Sen tror jag också att man lite känner när det börjar nå en gräns. Min sambo har den gränsen vid när det blir jobbigt att knyta skorna ;-) Då ser han till att gå ner några kilon igen. Själv har jag inga större problem, har alltid varit liten och tunn och har alltid avskytt när "välmenande" människor säger till mig att äta mer :-(

Här är julen helt utstädad. Nu väntar vi på ljusare tider. Och är glada över snön som faller utanför. För snö ska det vara på vintern!

Ha det bra!

Kram

Dubbelörn sa...

Gapskrattar! Kan jag få använda samma bilder, stämmer väldigt väl på mig med ;)

Kramar