onsdag 10 november 2010

P A U S .....

....... Nu ska jag hälsa på hos min älskade Guldlock!

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha det riktigt underbart kära Elonora!

Kram Ingrid

Lisas torp sa...

Ha det så jättefin där hos Guldlock!
Kram
Lisa

Musikanta sa...

Å, vad jag är avundsjuk. De mina har rest till Egypten så jag får inte träffa barnbarnen förrän i början på december. Mirren fyller år den 7 så då tänkte jag komma upp. Hör av mig så småningom och ser om du är hemma då!
Kramar från Ingrid

Elisabeth sa...

Ha det så bara bäst hos din älskade Guldlock! Stunder av värme och lycka som bär starkt i livet..

Varm kram, min vän..

Helena sa...

Ha det härligt med dina nära & kära runt dig.
Kram vännen!

Erika sa...

Hoppas din vistelser blir både rolig och avkopplande. Det är du värd kära Eleonora med tanke på vad du alltid gör för andra, och ställer upp.

Kram vännen

Tankevågor sa...

Hoppas du har det helt underbart med lilla Guldlock och njuter av att vara där med dem!

KRAMAR i massor till dig!