måndag 1 november 2010

JAG HAR VARIT PÅ KALAS ....

....... snacka om stor tårta!!!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Hej, Eleonora!

Men vilken vacker tårta du har fotograferat av! Typiskt, just nu är jag nämligen sådär riktigt godissugen men har inget av intresse hemma! Får väl se mig mätt på detta mästerverk!
Tack snälla för ditt inlägg med info. om gardinerna och så skönt att höra att du är på både benen och "banan" igen.
Ju äldre vi blir desto längre tid tar det att bli av med bacillerna, tycker jag.

Kram och tusen tack!
/Agneta

Ingrid sa...

Hejsan Eleonora!

50-årskalas minsann, det var inte dåligt och vilken bamsetårta. Jag kan gissa att det var många gratulanter där.

Varmt tack för din kommentar hos mig kära Eleonora!

Kram Ingrid

Lisas torp sa...

Ja, det var en gigantisk tårta det! Så du har också firat en 50-åring! Jag firade två i lördags!

Den här tårtan ser god ut också - säkert var den det!

Själv är jag kvar på torpet ett par dagar till.
Önskar dej en härlig vecka!
Kram
Lisa

Helena sa...

Mmmmm...vilken härlig tårta.
Mys på med dina nära och kära vännen!
Kram

Musikanta sa...

Hade gärna varit med och fått en bit av denna smarriga tårta. Kanske det kan bli en tårtbit igen nästa gång vi ses!
Kramar från Ingrid

Erika sa...

Under dagen ska du få mail från mig vad gårdagen hos läkaren sa. Nu så länge är sonen ännu kvar, men kör hem i eftermiddag. När han kom i måndagskväll hade han köpt en så fin Orkidé till mig som jag blev så glad över.

Kram så länge.