torsdag 19 februari 2009

DAGS FÖR TANDLÄKAREN




En gång om året blir det tandläkarbesök
Och det ska det bli IDAG
Lite nervös är jag nog, men jag brukar
inte ha några hål eller konstigheter,
så det är klart jag hoppas få mild behandling.


Därefter blir det nog litet fönstershopping
och kanske något litet intressant att ta med hem.


Idag måste jag även bestämma vad jag
ska bjuda mina Seniorer på för trevlig underhållning
i morgon, då vi ska ha klubbträff kl 14.


Det får ni veta sedan träffen har varit.


HA DET GOTT ALLA VÄNNER


2 kommentarer:

Helena sa...

Vilken vacker orkidée.
Ja det där med tandläkaren är inte kul.....jag har riktig tandläkarskräck.
Hoppas att det går bra och att du klarar dig undan med en undersökning.
Haha....det är med mormor/farmor var att ta i jag fyller 46 till sommaren=)
Möjligen mamma då....men för mig är du en god vän.=)
Tack för komplimangen om kortet....som sagt så blir jag aldrig bra på bild.
Tänkte att det ändå kunde vara kul för dig att få ett ansikte på mig.=)
Malin har mycket fint i shoppen och vill du ha hjälp med att välja present till ditt bonusbarnbarn så säg bara till.
Scrappbooking är en djungel och det är inte alltid så lätt att veta vad man ska köpa.
Kram min vän!

Christina sa...

Ja du, det är ett nödvändigt ont.
Jag har ingen tandläkarskräck alls men jag tycker att det är så fruktansvärt dyrt bara.
Skönt att vara hel i munnen så man kan tugga maten ordentligt.

Ha det gott vännen
Kram