måndag 15 september 2008

P A U S


11 kommentarer:

Bilder från min kamera sa...

Från och med i morgon och till slutet av nästa vecka, är jag helt borta från bloggen.

Ha det så bra på din paus kära Eleonora.

Kram

Gisan sa...

Bilden du lagt ut är ljus, så också anledningen till pausen hoppas jag. Kramar...

Helena sa...

Åh så tråkigt.
Hoppas att det blir en kort paus för jag saknar dig redan vännen.
Bamsekram till dig!

Christina sa...

Det kan vara skönt med lite paus.
Finns här när du kommer tillbaka.
Hade en utmaning till dig på min blogg......

Ha det gott vännen
Kramkram

Ingrid sa...

Jag hoppas att pausen inte blir alltför lång, det skulle vara trist!

Jag gillar att titta in här och blir alltid lika glad när du besöker mig.

Kram

Ingrid sa...

Hej igen!

Jag har en liten sak till dig i min dagbok.

Kram Ingrid

Eleonora sa...

Erika, Gisan, Helena:
Tack söta tjejer - Jag är snart åter igen.
Christina:
Antar din utmaning och låter snart höra av mig.
Ingrid:
Gissa om jag blev GLAD! Tack söta rara. Publicerar snart.

Stina sa...

Men vilken liten krulltott du har hälsat på. Här har vi ju varit sjuka och allt vad det har varit.*pust*
Kramis gumman

Musikanta sa...

Man behöver faktiskt en och annan paus ibland. Men du är väl snart tillbaka antar jag - det är ju så mycket som händer nu på höstkanten...
Kramar från Musikanta

Eleonora sa...

Hemma på landet:
Synd att det inte passade i lördags. Det är ju inte så tätt mellan mina resor, men nästa gång kanske?
Musikanta:
Ja men jag är snart åter igen. Kram

Helena sa...

Hoppas att allt ordnar sig snart så att du får tid att blogga igen vännen.
Tack för din goa kommentar.
Värken blir jag ju aldrig av med men när det blir som nu extra mycket blir det jobbigt.
Men jag försöker hålla humöret uppe för jag vet ju att det kommer bättre dagar.
Sköt om dig min rara vän!
Kram