fredag 19 september 2008





Dagarna susar iväg och så har vi lördag/söndag igen. Jag tycker inte riktigt att jag hinner med.


Idag har jag städat hemma "på ytan" därför att jag inte orkade mer.


Sedan har jag städat vår föreningslokal därför att jag ska välkomna mina seniorer på ett glas vitt med tilltugg på lördag - innan var och en går hem till sin egen middag.

Jag har dekorerat med blommor och bärkvistar, som jag har plockat från trädgården och det ser så trevligt och inbjudande ut. Allt för att hålla kostnaden nere, då det är gratis för alla.

Foton kommer i morgon då allt är på plats.

SKÖN HELG TILL ER ALLA MINA BLOGGVÄNNER




6 kommentarer:

Ingrid sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt fin helg. Och det är jag övertygad om att du får, när jag läser vilka dina planer för helgen är. Allt du har gjort för att ordna en trevlig sammankomst kommer säkert att bli uppskattat!
Kram

Anonym sa...

Vad du grejar och står i! Så trevligt du ordnar för seniorerna, du är för himla omtänksam.
Var försiktig med ryggen och ha en riktigt skön helg!
Kram!

Eleonora sa...

Ingrid:
Gissa bara om "mina" seniorer blir glada - och ett glas vitt höjer ju definitivt stämningen! Dom har väntat såå på att jag ska bli pigg och ordna för dom - tro inte att någon i gruppen kan vara ställföreträdare! Serverat och klart är bäst.
Marskatten:
Men va trevligt - är du tillbaka igen - välkommen. Du har varit saknad.

Amber sa...

Vad härligt att du ordnar och står i - förstår att de andra längtar! Fler som du i världen och det skulle vara en bättre plats för många fler!! Kram!

Stina sa...

Hoppas att du får en bra dag idag. Kram

Bloggblad sa...

Jag ser att du också haft paus!
Hoppas det blev en fin kväll. Här blev det också bara lite ytligt städat idag, tog ut mig helt på att baka... :)