tisdag 9 september 2008

NOMINERINGAR
















Lite otur hade jag när jag gav nomineringar till bloggvänner i förra veckan.



2 av de 3 nominerade slutade blogga dagen efter - på (vad jag förstått) obestämt tid.




Givetvis ska vännerna behålla den nominering jag givit men jag önskar ändå ge två aktiva bloggare den utmärkelse som en nominering utgör -

och därför väljer jag att nominera


Helena och Ingrid,


som jag tycker är såå flitiga att skriva

och som jag själv besöker så gott som dagligen.


LYCKA TILL!


6 kommentarer:

Christina sa...

Nu har jag öppnat min blogg, har fått många mail om det så jag gör ett försök igen.

Ha det gott vännen
Kramkram

Stina sa...

Kram gumman!:-)

Ingrid sa...

Tack snälla söta!

Så glad jag blir över den här nomineringen. Du är ju för hemskt gullig som tänkte på mig.

Jag kommer att sätta in den lite senare när jag skriver dagens inlägg, men nu väntar maken på eftermiddagskaffe så det ska fixas först.

Kram och tack!
Ingrid

Helena sa...

Tack vännen vad du är gullig.
Jag ska lägga in den på min blogg när jag har lite mer tid.=)
Ha en mysig kväll!
Kram

Gisan sa...

Vilken otur du hade med nomineringarna. men då fick ju två andra den fina utmärkelsen istället :-) Kramar...

Eleonora sa...

Morris matte:
Tur att du är tillbaka, jag har saknat dig!
Hemma på landet:
Är du ledig på lördag? Kolla din mail.
Ingrid:
Det är du verkligen värd. Du har en så fin, trevlig och matnyttig blogg!!
Helena:
Du skriver så rart om din tillvaro och ag tycker såå mycket om dina vackra kort. Du är värd denna award
Gisan:
Du är verkligen också värd denna uppmuntran så många fina dikter som du visar för oss. Nästa gång...