tisdag 16 september 2008

Ny award

Tack snälla Ingrid

för denna nominering!






Men den här utmärkelsen innebär givetvis regler och de är:

Endast fem personer får utmärkas.
Fyra måste vara hängivna läsare av din blog.
En måste vara ny eller nyligen ny, och bo i en annan del av världen.
Du måste länka tillbaka till den person som gav dej utmärkelsen.

Ganska enkelt - det är ett sätt att säga tack till dom som tar sej tid att lämna underbara kommentarer att förgylla din dag med.

Jag skickar gärna vidare till:

Gisan - Helena - Christina och Elisabeth

som alla besöker min blogg ofta, ofta.

samt till Saltistjejen, som är ny och bor i New York

Lycka till!


4 kommentarer:

Gisan sa...

Tack så mycket, snälla du! KRamar...

Saltistjejen sa...

Å TACK!!! jag blir jätteglad!!!!!! :-)
Kram!

Elisabeth sa...

Åh, tack snälla... men är det någon som förgyller, och bär mig med sina ord - så är det ju du!!

Jag kan inte säga det nog många gånger... där jag befinner mig nu är varje sådant ord, lämnade med värme och omtanke, en livlina.
Du är en sådan...

Varm varm kram... och från en liten tilltufsad Elisabeth just nu... tack min vän!

Christina sa...

Tack goa rara Eleonora................