onsdag 13 april 2011

Så där helt utan anledning,

kom min goa dotter hem med

en fin "karamell"-kofta till mig.




Visst är den fin! Och varm och mjuk!



Nu fick jag intresse för att kolla in

vårkläder och tog min in till stan´

för att titta. Hittade flera bra saker.

Dom ska jag visa en annan dag,

då jag har bestämt mig för vad jag

ska behålla.




Självklart var dottern med som smakråd!




Jag hittade även 2 st bordslampor

till nattygsborden i sovrummet.

Dom ska jag också visa framöver.




Litet vårkänslor har alltså smugit sig in till mig!






5 kommentarer:

Musikanta sa...

Så söt kofta, bra att ha i sommar!

Idag är det städdag för mig, ska ha Mina Vänner hemma för repetition och middag, så det måste vara något så när snyggt och fräscht. Tur att det är ganska kallt och regnigt ute idag.
Kramar från Ingrid.

Anonym sa...

Läcker, precis som en karamell!

Kram på dig.
Eva-Mari

Lisas torp sa...

Ja, du låter ju riktigt våryr vetja!
Så fin du ska bli i din vårblommiga kofta!
Jag hoppas på lite sol nu! Ruggigt och grått idag...! HÅller tummarna så att våren visar sitt gladare ansikte igen!
Skönt då att titta in hos dej och din glädje över nya kläder och annat smått och gott!
Ha det!
Kram
Lisa

Ingrid sa...

Så härligt med lite vårshopping tillsammans med dottern.

Den där kofta ser jätteläcker ut, så milda och vackra färger.

Kram och ha en fin torsdagskväll!
Ingrid

Tankevågor sa...

Vilken gullig dotter du har! :-) Så snällt av henne och den där koftan kommer du ha mycket glädje av tror jag. Jättefin!

Kram