fredag 1 februari 2008

KÖKS KATASTROF


Idag på morgonen när jag öppnade kylen kom instängd kylskåpslukt emot mig och skåpet var varmt!! Jättekul att sånt här händer just när det är fredag och man ska fylla upp för helgen. Dessutom jättekul att det händer just denna månad när jag ska åka på "semester" och behöver slantarna till roligare saker.
Nu väntar jag på en reparatör och det kan ta flera dagar!!! Får bära ut allt i kassar och ställa på balkongen. Som tur är fungerar frysen. Tyck lite synd om mig nu.
Vad hjälper det att utsidan är fin
när inte insidan fungerar??

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kära du, vill bara titta in och ge dig en kram... en varm sådan! Jag är så förundrad över alla vackra människor som finns omkring mig nu... och du är en av dem, Eleonora!

Tack...för så mycket!

Kram Elisabeth

Jes/Vita villa vila sa...

Å så trist - hoppas det ordnar sig snabbt!!!

Önskar dig en fin helg!

Kram/Jes

Eleonora sa...

Elisabeth:
Tack för att du orkar tänka på andra. Du är en mycket vacker människa du själv och som kan dela med dig av så mycket. Trevlig helg.
Jes/vita villa vila:
Så trevligt med ditt besök. Du är så välkommen tillbaka! Ha det gott!

BiRDiE sa...

Men FY?! Sånt där är inte kul.
Man får vara tacksam för det lilla i såna situationer... tur att det är vinter...

Kram.

Eleonora sa...

Birdie:
Nämen va roligt att du hör av dig igen. Nu ska jag gå in till dig och läsa ikapp. Kram kram

Helena sa...

Alltid trist med sådana utgifter....vi var tvungna att köpa en ny kyl/frys innan jul.
Men det är ju alltid roligt när man får nytt.=)
Den boken är jag sugen på att läsa så det ska bli kul att höra vad du tycker om den.
Ha en mysig lördag vännen.
Kram

Bitte sa...

Stackars dig hoppas det löste sig, och kylskåp kan man ju inte vara utan Kramar på dig från Bitte