lördag 3 mars 2012

JULKAKTUSEN har fått tjocka knoppar





7 kommentarer:

lisashus sa...

Då är det nog en påskkaktus också! Mina vita har blommat både till jul och påsk! Få se hur det blir nu - ännu har inte några knoppar skymtats!
Så fin din är!
Kram
Lisa

Agneta sa...

Vilken lycka! Min bara växer och växer och är nu så stor så den måste stå på en pidestal, men inte en knopp i sikte...
Njut av ditt ögongodis!
Kram, Agneta

Gunilla sa...

Den kaktusen har så fantastiskt vackra blommor!

Solstrimmor sa...

Nu blev det en vårkaktus! Härligt när dom belönar oss! Jag ska kika på mina...

Ha en fin måndag.
Kram Eva-Mari

Stina sa...

De är fina de där. Min farmor hade massor av novemberkaktusar.:-) Kram Stina

Helena sa...

Bättre sent än aldrig och den passar ju fint även till påsk.=)
Kram fina du!

Amber sa...

De blommar kanske på ljustillgången, dina kaktusar. Eller temperatur, om de står mot ett fönsterglas. November och mars brukar mina blomma. Fint med den vita!