tisdag 24 augusti 2010

IDAG ....


..... blir det besök hos reumatikerläkaren.
Hoppas att han bara har goda resultat att ge mig.



Sedan ska jag ta mig till kolonien och
sätta lappar på anslagstavlorna att
"Bäddsoffa skänkes - mot avhämtning".
Hoppas att även det ska ge gott resultat.



Vid nästa stugvisning inom området
kommer dotterns stuga att ingå,
och hon vill helst att soffan ska vara borta till dess.



Sedan blir det hem direkt
för litet städning och förberedelse av onsdagens
lunchmat, som jag ska bjuda min "franska" väninna
och hennes man på innan de återvänder till hemmet i Frankrike.



Och på torsdag bär det av till svågern i Halmstad igen.
Han bara undrar "kommer du inte snart?"
- och nu ska det alltså bli av.



En liten bloggpaus blir det följaktligen här hos mig.

Ha det gott alla mina fina vänner,
och tack alla rara ni
som kommenterat såå generöst till mitt förra inlägg.



10 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Åhh, så vacker du var till bröllopet! Klänningen är helt underbar!

Hoppas allt går fint idag. Vi åker ner till Lund på fred o installerar sonen.

Kram

Gunilla sa...

Ha det bra i Halmstad!

STENLYCKA sa...

Vad vacker du var på bröllopet!!!
Önskar dig en bra tid i Halmstad!
Sköt om dig!
Kram Raina

Ingrid sa...

Hoppas det gick bra hos reumatikerläkaren!

Och ha det så trevlig i Halmstad, klart att din svåger väntar otåligt.

Kram Ingrid

Elisabeth sa...

Ville bara höra hur det gick hos läkaren idag? Jag har tänkt på dig ikväll.. och idag. Jag mailar dig imorgon...

Sov så gott... och en riktig varm varm kram.

Musikanta sa...

Härligt med en liten tripp till Halland igen!
Ha det så bra!
Kram från Ingrid

Anonym sa...

Hoppas farbror doktorn hade glädjande besked att komma med! Inte kul med värk i kroppen. Hoppas du får en trevlig tid i Halmstad.

Kramar Eva-Mari

Tankevågor sa...

Ja nu är du redan på västkusten....men jag hoppas verkligen att det gick bra hos läkaren när du skulle dit!

Ha det nu så jätteskönt och pyssla om svågern ordentligt! (Förstår att han uppskattar när du kommer)
Hoppas du får tid att gå och strosa vid havet också!

Kram allra finaste du!

Helena sa...

Hoppas det gick bra hos läkaren.
Jag hoppas också att du fått kortet och att jag lyckats slå in det så det klarat sig bra.
Ha en skön semester vännen!
Kram

Inkan© sa...

Kan bara säga att västerhavet är bland det bästa som finns- både sältan, innehållet och synen. Har njutit av både havskräftor och annat havsgodis nu och avverkat en halv storm, solat på lösdriven träbrygga och njutit av livet.

Ett besök vid havet är livshöjdare!

Hoppas du njuter och har det skönt.