måndag 12 april 2010

STAMBYTE .....


........ ska det bli nu i mitt hus... med start vecka 15 - det är nu det!


Mitt badrum + extra toan (omgjord till tvättstuga) har tömts på alla små attiraljer och fyller nu bord och delar av golvet i matrummet. Något rörigt om man får säga så alltså! Hoppas jag snart får veta NÄR gubbsen tänker komma.

Under någon (eller några) dag/ar kommer toan att vara obrukbar, så kanske drar jag iväg några dagar - bara jag får veta när, så jag kan boka resebiljett.

I övrigt njuter jag av solen på min balkong. När den visar sig.

Städning är inte att tala om förrän arbetena är klara. Villoläge alltså!


6 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Hej!
Klickade mig hit via vårteckensutmaningen där du någonstans lämnat en kommenter. Visst är det lite roligt med bloggosfären, man kan hamna lite var stans.
Vilken härlig blogg du har!!!!! Det är lättläst, texten flyter bra och fina bilder. Om man kunde få till det så... :-)
Önskar dig lycka till med stambytesdagarna. Ta var på den vilan, för sedan är det dags att städa... så var det här åtminstone. :-)

Helena sa...

Jobbigt när man inte vet när saker och ting ska ske men härligt att slippa städningen med gott samvete.
Du får tänka på vad fint det kommer att bli sedan.
Här har vi haft en strålande dag idag.
Kram vännen!

Ingrid sa...

Hoppas det går snabbare hos dig än här hos oss. Idag hade vi "gubbar" här några timmar på morgonen, sen har det inte hänt någonting på hela dagen.

Ha tålamod kära Eleonora!
Kram Ingrid

Tigris Predikantan sa...

Sååå skööönt! *ler*
:)

Lisas torp sa...

Så skönt om du kan resa bort under tiden så du slipper ifrån allt och komma tillbaks när allt är klart! Så fint det kommer att bli sen..!

Lycka till med de dagarna!
Kram
Lisa

Helena sa...

Ja tänk om vi kunde slappa ihop här på min altan.....det hade varit så roligt.
Här blir det också en lat dag.
Önskar att hjärnan kunde slappna av också och inte hela tiden tänka på vad jag borde göra.
Ha en skön dag min vän!
Kram