tisdag 6 oktober 2009




A 54 year old woman had a heart attack and was taken to the hospital.

While on the operating table she had a near death experience. Seeing God she asked "Is my time up?"
God said, "No, you have another 43 years, 2 months and 8 days to Live."

Upon recovery, the woman decided to stay in the hospital and have a

Face-lift,

liposuction,

breast implants

and a tummy tuck.


She even had someone come in and change her hair colour

and brighten her teeth!

Since she had so much more time to live,

she figured she might as well make the most of it.

After her last operation, she was released

from the hospital.

While crossing the street on her way home,

she was killed by an ambulance.

Arriving in front of God, she demanded,

"I thought you said I had another 43 years?

Why didn't you pull me from out of

the path of the Ambulance?"





(You'll love this )





God replied: "I didn't bloody recognize you."


7 kommentarer:

Helena sa...

Haha....ja så kan det gå.=)
Jag har kollat på apoteket men de vill inte att jag köper någon migränmedicin utan att kolla med en läkare först pga mina mediciner.
Nu är det inte så ofta som jag får kraftiga anfall men vid tillfälle ska jag prata med en läkare om det.
Tack för din omtanke vännen.
Jag ska bara ta det lugnt idag och vila massor.
Ha en mysig dag!
Kram

Lisas torp sa...

Ååååååh - jag skrattar högt här! TACK du för det skrattet, det behövde jag!
Ja, jisses du - det är bästa att vara igenkänlig, man vet aldrig! Ha-ha!
Ha en fortsatt skön dag!
Kram
Lisa

Erika sa...

Så kan det går, slutrepliken var bäst. :)

Mina gardiner jag köpt skall jag inte sy, dom är redan färdigsydda. Tror inte jag hade givit mig på att sy i det tyget då det är rätt svårt att sy i just det materialet. Hämtade ut den tredje bågkappan idag och lite annat jag beställt. Nu hänger dom uppe och fint blev det. Tog några bilder men slängde dom lika fort. Ljuset utifrån blir inte bra när det slår i kameran, synd för jag hade velat visa hur dom ser ut upphängda.

Solen skiner denna dag, när jag var ute på morgonen var det lite dimmoln som skulle lätta innan solen kunde göra sitt framträdande.

Speciellt varmt kan man inte påstå det är, möjligtvis i solen kan det kännas behagligt. Gillar den lite svala höstluften, då man kan andas bättre.

Önskar dig en fortsatt solig bar Tisdag!

Kram och vink.

Ingrid sa...

Den var bra!!!

Kram Ingrid

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

:))
hihi, den va bra,,tack för söta hälsningen!

Kramis Millis ♥

Pimli sa...

Underbart - dagens skratt är fixat!!!

Anonym sa...

I think that what you publisheԁ mаԁe a ton of sеnse.
However, whаt about this? whаt if you wrοte а
сatchier post title? I am not saуing yοur infoгmation іsn't good, but suppose you added something to maybe get a person'ѕ attеntion?
I mean Namnlös is a littlе plаin.
Υou might loοk at Yаhοo's front page and watch how they write article titles to grab people interested. You might add a video or a picture or two to get people excited about everything'ѵe wrіtten.
Just my opinіon, it coulԁ bring уouг postѕ
a little livelieг.
Feel free to visit my page - winyourexover.com