onsdag 21 januari 2009

JAG HAR FÅTT EN AWARD

Eleonora, för en mysiga blogg där man möts av värme och medmänsklighet

Tack snälla Ingrid för en jättefin Award!
Så glad och stolt jag blev att få något så fint!

Reglerna man ska följa är:
Vinnaren kan kopiera awarden till sin blogg.
Länka till honom/henne du fick awarden från.
Nominera minst 3 andra bloggar.
Länka till dessa från din blogg.
Meddela de nominerade på deras bloggar att de fått en award.
Så här kommer mina nomineringar:
Bloggblad: för hennes roande och humoristiska berättelser
Dubbelörnen: för mustiga berättelser och fina recept
Helena: för hennes fina korttillverkning, kärlek
till sina vovvar och kamp mot sjukdom
Lycka till kära Award-vänner!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Rodnar nästan lite klädsamt rosaaktigt... Tack snälla du! Jag blir alltid jätteglad när nån gillar min blogg - det känns som min bästa leksak...

Christina sa...

Den är du så väl värd min vän.

Jag har fixat så att du kan följa min blogg om du vill.

Ha det gott vännen
Kram