tisdag 18 november 2008



I lördags åkta jag in till stan´

mycket folk i farten och

trängsel överallt


Jag skulle köpa present till sonens födelsedag

men "fina" affären hade stängt

en lördag!


Istället hittade jag en supersöt gullig

klänning

som lilla Guldlock ska få i julklapp


Igår fick jag en influensa-spruta

... så nu hoppas jag ha garderat mig.


Nu står jag färdig att ta mig in till stan´igen

för presentletande.
Det fina presentkortet har jag
beställt av Helena
Visst är det fint?

10 kommentarer:

Helena sa...

Ja det har blivit en hel del bloggvänner med tiden.
I januari har jag haft bloggen i två år.
Jag försöker besöka alla varje dag men ibland hinner och orkar jag inte ta mig runt.
Nu sen Vildas operation har det blivit mindre bloggande pga tidsbrist och på att orken tryter.
Vilken jättesöt klänning du hittat...den blir hon jättefin i.=)
Tack för dina fina ord om kortet.....jag hoppas att din son tycker om det.
Ha en mysig dag på stan & hoppas att du hittar det du ska ha!
Kram

Monica sa...

vilken söt klänning och helenas kort är som vanligt super fint!

Gisan sa...

Åh vilken fin klänning du har hittat! Kramar...

Isabelle sa...

Den klänningen var ju helt underbar. Redan fin flicka kommer bli otroligt fin i den.
Kul med personliga gratulationskort.
Ha det gott! Kram.

Stina sa...

Det var då en söt klänning.:-) Kram

Anonym sa...

Håller med alla som fällt kommentarer - klänningen är underbar! Hoppas du hittar alla dina julklappar nu innan det blir så mycket folk i butiken att det inte går att se vad som finns. Kram till dig

Ingrid sa...

Det var en riktigt söt klänning, hon kommer att bli jättefin!

Hoppas det gick bra med det fortsatta presentletandet!

Kram Ingrid

Christina sa...

Så söt klänning till lilla Guldlock, hon blir säkert fin i den....
Ha det gott vännen
Kramkram

Helena sa...

Ha en trevlig resa vännen och njut av tiden med dina nära och kära.
Var rädd om dig!
Kram

Musikanta sa...

Söt klänning och fint kort. Jag förstår att både sonen och Guldlock blev glada.

Bra att du berättade om influensasprutan. Jag brukar ta den varje år men hade totalt glömt bort det denna höst! Ska gå till VC meddetsamma. Varma kramar