fredag 14 november 2008


En konvalj till er ALLA
Pausar i helgen
KRAM TILL ALLA

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Å en stor stor bukett med liljekonvaljer till dig, min vän! Hoppas du får en helg fylld med mycket trevligt och roligt...!

Varm kram..

Elisabeth sa...

... å förresten, jag skulle mer än gärna komma och diska hos dig!! Men vem vet, kanske blir det möjligt en dag!

Varm kram igen...

Helena sa...

Jag är jättedålig på att uppdatera länkarna.
Skulle nog behöva rensa där en del och lägga till sådana som dig.
Jag ska ta tag i det när det finns tid......att du inte finns med beror bara på slarv.
Ha en härlig dag vännen min!
Kram

Anonym sa...

Väldigt fin bukett! Jag får vårkänslor av liljekonvaljer, dessutom doftar de himmelskt gott! Kram och hoppas din helg var fin!

Elisabeth sa...

Hoppas allt är bra med dig idag... och inte har en massa värk som spökar!
Du nämnde att du hade sett en vit gran på Åhléns i Sthlm... men här i Umeå har de inte en endaste liten pyttagran på Åhléns. Nu var det ju ett tag sen jag var in dit... kanske får de in dem längre fram!

Varm kram... från ett ganska vitt och vackert Umeå.

Stina sa...

Kram till dig gumman.:-)

Gisan sa...

Pauskramar från mig...

Helena sa...

Hej vännen!
Nu finns din sida bland mina länkar.
Hoppas att allt är bra med dig.
Varma kramar!