lördag 3 september 2011

GAMMAL GAMMAL SEKRETERARE .................

det går att förstora texten

8 kommentarer:

Erika sa...

Mailade till dig för några timmar sedan med den mail du sist skrev hos mig. Hoppas du fick det.


Vinkelevink.

Lisas torp sa...

Ha-ha, vilken rolig bild, men jag hoppas att inte DU känner igen dej här! Det kan väl aldrig vara möjligt!
Ha en härlig lördag!
Kram
Lisa

Ingrid sa...

Det var en roligt bild och text!

Tack för ett gott skratt och ha en fin helg!

Kram Ingrid

Dubbelörn sa...

Underbar!! *gapskrattar*

Musikanta sa...

Stackars gamla sekreterare :-). I alla fall påminner hon inte det allra minsta om dig, så du kan inte ha haft det SÅ tufft...
Kramar och ha en fortsatt skön helg önskar Ingrid

Agneta sa...

Hej, Eleonora!
Tack rara vän för kommentaren hos mig :-)
Jag läste om "I själ o hjärta" på Adlibris för längesedan men handlingen tilltalade mig inte men har ju, tack vare dig, läst flera andra av Maeve Binchy, som jag bara älskar! Nu har jag börjat med deckare blandat med historia...man får byta ämne ibland.

Ja du, den damen passar säkert in på många olika yrken numer.
Men rolig är bilden men synd om sekreteraren.

Kram, Agneta

Suss sa...

Oj, vad hon måtte ha slitit ont under sitt yrkesliv. Har du möjligen arbetat i samma bransch? Hoppas att du inte känner dig så där i så fall. Ha det bra!

Gunnel sa...

Bilden är kul. Vi hade samma upphängd på mitt Fritidshemmet där jag jobbade och då var hon Fritidspedagog. Kan nog passa in på många yrken.