fredag 6 maj 2011

FANTASTISKT ....

MIN NOVEMBERKAKTUS BLOMMAR IGEN!



6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Men åh, den är som min - den har blommat hysteriskt sen före påsk! Vi kan väl kalla den - påskkaktus väl?
Det är bara att gratulera - så vackra de är!!!
Kramar från ett soligt torp!
Lisa

Ingrid sa...

Så fin din kaktus är!
Jag hade ett par stycken för några år sedan, men lyckades inte hålla liv i dem. Mina fingrar är inte gröna tillräckligt.

Ha en riktigt fin helg!
Varma kramar till dig!

Tankevågor sa...

Vad roligt med sån blomprakt! Du måste verkligen ha "gröna fingrar" som får den att villigt blomma igen!

Ha en skön helg min vän!

varma kramar från
Lisbeth

Musikanta sa...

Jag tänkte precis som Tankevågor - du måste vara utrustad med ovanligt gröna fingrar! De enda blommor som jag någonsin fått att blomma om är en och annan orkidé.
Många kramar från Ingrid

Anonym sa...

Min blommar också nu! Jag tror den blir lite vårrusig, precis som vi, jag skulle också blomma nu om jag var kaktus:)

Hoppas du hade det trevligt i Falun.
Kram Eva-Mari

Stina sa...

Härligt! Vacker är den.
Var rädd om dig gumman. Kram Stina