onsdag 29 oktober 2008

UTMANING AV CHRISTINA



Länka den som utmanat dig och

sätt in dessa regler på din blogg.


Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.


Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.


Låt dem få veta att de har blivit utmanade

genom att lämna en kommentar i deras blogg


1. Jag älskar min familj och mitt hem

2. Är mycket kreativ men ändå lat

3. Jag tycker om främmande språk

och snappar gärna upp ett ord här och där

4. Gillar ordning/reda men är ej pedant

5. Musik/natur är ett måste för mig

6. Tycker om att släktforska/läsa

7. Tycker om mode/teater/bio/TV


De jag utmanar är:


Bloggblad
Musikanta
Saltistjejen
Erika
Hemma på landet
Mangelboden
Stenstugu
MYSIG ONSDAG ÖNSKAS ALLA

9 kommentarer:

Bloggblad sa...

Oj, det där tror jag att jag gjorde nån gång för länge sen... kanske ska jag leta rätt på det? Jag har så mycket märkliga ovanor att det nog måste censureras noga...

Ingrid sa...

Hejsan Eleonora och tack för att du tänkte på mig med en utmaning, men den där gjorde jag igår. Kolla i dagboken så får du se mina svar.

Kram Ingrid

Bilder från min kamera sa...

Hej Eleonora denna regniga Onsdag!

Har antagit din utmaning och finns nu att läsa hos mig!

Kram och vinekelsvink!

Christina sa...

Lite mer vetande om dig och det är kul.
Så härligt när du skriver kreativ men lat, inte många vill tillstå att de är lata.
Jag är också lat och det skäms jag inte för.

Ha det riktigt gott vännen
Kramkram

Helena sa...

Tack för dina gulliga ord.=)
Jo det går bra att ha Vilda bakom grinden men när det är lungt här och vi sitter stilla så vill jag att hon ska få vara med.
Hon ligger så snällt på sin bädd och det känns bra att hon får känna att hon får vara med oss.
Jag skulle så klart kunna stänga undan Ella men då skriker hon som en tokig så det bästa är om båda får vara med.=)
Ella är lite klumpig men det har ändå gått bra att ha dem tillsammans så länge vi är i samma rum.
Det blir en massa passning men det får vi ta.
Bra nog har Anders haft semester och han kommer att kunna jobba hemifrån resten av veckan så vi är två som kan ha koll på dem.
Vi är säkert lite väl fjantiga med vovvarna men de är en stor del av vårt liv och det är så vi vill ha det.=)
Ha en skön kväll vännen!
Kram

Musikanta sa...

Hej Eleonora!
Tack för att du tänkte på mig men jag får nog vänta till i morgon med att anta din utmaning. Dammsugning och vaskning av golv närmast på programmet trots att klockan snart är sju på kvällen.

Stora mattan under matbordet har rullats ihop och det var väl några år sedan jag dammsög under den så
det är dags nu...
Många varma kramar

Elisabeth sa...

Lat? Nja, jag har väldigt svårt att se den bilden framför mig när det gäller dig!!

Kanske lite mindre energisk en dag, det tror jag hellre på!

Varm kram...

Dubbelörn sa...

Härligt med både kreativitet o lathet. Men man måste väl också hinna vara lat för att kreativiteten ska strömma till, eller hur? ;)

Önskar dig också en vilsam o skön helg

Varma kramar till dig

Musikanta sa...

Tack för utmaningen! Jag har redan antagit den som du kanske har märkt. Vi är besläktade själar verkar det som...

Det enda intresse som jag inte delar med dig är släktforskning.

F.ö. skulle jag kunna skrivit allt det här som du skrivit om mig själv, haha! Eller är det kanske väldigt allmänmänskligt? Varm kram