söndag 12 oktober 2008

TÄVLINGEN

Tack


alla ni söta bloggvänner


som ville vara med och tävla


Riktigt duktiga har ni varit !



7 februari är rätt



det har många gissat på


men det var litet svårare med åren

och NU - håll i hatten


Jag når den aktningsvärda åldern av



7 5 år


Något jag inte själv kan fatta ....

...att så många år lagts bakom mig



GRATTIS HELENA

(Vildaella)


du hade rätt på både månad och år!!


Nu kommer vinsten på posten.


Det har varit underbart att höra
alla positiviteter:


- "ålder är ju bara siffror"
- "...så ungdomlig och ålderslös"
-"40-års åldern"
-"betydligt yngre"


Jag suger i mig, bockar, bugar och tackar


EN SKÖN OCH FIN KOMMANDE VECKA

ÖNSKAR JAG ER ALLA



7 kommentarer:

Christina sa...

Men snälla vännen, inte är du för gammal heller.
Du skriver ju så trevligt på din blogg och jag tycker om att läsa den.

Idag är man inte gammal förrän man fyller nittio.

Ha en riktigt skön söndag vännen
och tack för att du alltid kikar in hos mig.

Kramkram

Helena sa...

Åh vad kul att jag vann.....tack vännen.
Man är inte äldre än man gör sig och du känns inte alls gammal i sinnet min vän.
Ha en skön söndag!
Kram

Ingrid sa...

Men, inte kunde jag ana att du hade en så aktningsvärd ålder. Jag hoppas att jag är lika alert som du när jag blir så gammal.

Jag blir så hemskt glad när jag ser att det är folk i min egen ålder och äldre som bloggar och är ute på nätet. Ibland tror man att bloggande och internet bara är för ungdomar, men så är det ju inte. Vi är många, många "gamlingar" som har stort utbyte av våra datorer och de kontakter vi får den vägen.

Och det kanske är ännu viktigare för oss än för ungdomarna. Många av oss är lite orörliga och har svårt att ta sig ut, då känns det gott att kunna få kontakter på annat sätt.

Uja, det blev en lång kommentar det här!

Grattis till Helena!!

Ha en skön söndag!
Kram Ingrid

Bloggblad sa...

Grattis!
Jag är ju lite sporadisk med mitt bloggläsande, så jag missar en del. Men får å andra sidan rätt mycket tid över...

När man säger sin ålder i siffror låter det oftast mycket - men aldrig att jag tänker på mina vänner som si eller så många år... Jag känner en gubbe som bara är 33... men mer gubbig än flera 80-åringar jag känner.

junhe sa...

grattis till vinnaren =9

hoppas du får en bra vecka/ kram junhe

Helena sa...

Idag kom min vinst.
Tack än en gång min vän....den är jättefin.=)
Ha en skön kväll!
Kram

Dubbelörn sa...

Helt otroligt!! skulle inte ha kunnat gissa det.

Det här bekräftar bara tidigare faktum.

Att ålder bara är ett par siffror ;)