fredag 11 juli 2008

Jag har blivit nominerad av ERIKA, vilket gladde mig mycket!



Nu ska jag i min tur nominera 7 bloggvänner.



Det blir inte lätt

men jag försöker efter bästa förmåga...



Tag Awarden med er

och nominera sju stycken.

Ni kan också välja att avstå !

Det är frivilligt.



Jag har bortsett från de

som redan tidigare fått denna Award.




De bloggar jag valt har tilltalat mig på mer än ett sätt,

och jag besöker dem ofta,

ibland dagligen.



BLOGGBLAD - MARIANNE

JENNYSHEMOCHHARMONI

CARPE DIEM - ELISABETH

HUMLE OCH DUMLE - ISABELLE

MUSIKANTA - INGRID

MARSKATTEN - YVONNE

GISAN - GISELA


8 kommentarer:

Musikanta sa...

Kära Elonora!
Jag är helt överväldigad och mycket glad för din Award. Är ju den första jag har fått någonsin.

Ger mig verkligen ny inspiration att komma igång med bloggningen. Det har känts lite trögt på sistone.

Jag ska gärna nominera några stycken vänner men vet inte hur man gör. Om du har tid kan du maila mig : ikanta@telia.com

Kram från Ingrid

Anonym sa...

Det här var ju riktigt spännande och ärofullt!
Jag tackar så mycket - och måste tillägga att awarden kan direkt skickas tillbaka till dig, men det går kanske inte....
I alla fall, så kramar jag och tackar och ska försöka tänka ut motsvarande nomineringar till andra.

Ha det gott vännen, kramar från Yvonne

Isabelle sa...

Gulle dig. Tack så mycket.
Jag ska fundera ett tag och skicka vidare senare. Ha en bra helg. Kram!

Helena sa...

Grattis till utmärkelsen vännen....den är du värd.=)
Ha en fortsatt mysig dag!
Kram

Christina sa...

Min goa vän!
Jag har tårar i ögonen efter din fina kommentar i min blogg.

Visst skall jag tassa in till dig ibland.

Du har varit en trogen vän.

Men jag känner att djuren tar all min tid och att bloggen skulle bara handlat om dem och alla är ju inte intresserade av det, så då är det bättre att sluta nu.

Önskar dig allt gott vännen
och vi "ses" igen.
Kramkram

Elisabeth sa...

Min vän.... nu vet jag ju inte alls vad jag ska använda för ord... för jag vet inte hur jag ska förmedla den värme jag känner härinne av din fina utmärkelse till mig!
Men ett av de vackraste ord jag vet skickar jag till dig.. tack! Min vän... jag tackar dig inte bara för denna utmärkelse... utan också... från mitt innersta... tack, för att du har kommit att bli en sådan bärande kraft för mig!
Tack min vän...

Varm kram..

Ps. Sen vet du ju att jag inte kommer att nominera någon vidare... du vet, jag är ju inte så bra på sånt!

Bloggblad sa...

Tack så jättemycket! Jag blir så glad så, och som du kanske förstått har det varit fullt upp och jag har slarvat med bloggläsning... bara halkat in lite sporadiskt här och där senaste veckan.

Hoppas du får en skön sommar borta från datorn... Jag har jättesvårt att välja ut några särskilda att skicka vidare till, jag har en för lång lista med goa bloggarvänner.

Gisan sa...

Tusen, tusen tack!!! KRamar...