söndag 23 september 2012

Det här vackra såg jag idag på min söndagspromenad!
 
 

 
 
 

4 kommentarer:

Erika sa...

Det lyser verkligen upp bland allt det andra höstbetonade. Finns ännu något som sensommaren håller hårt om.Vilket vackert blickfång.

Det börjar blir alltmer svalare luft, graderna sjunker om än i inte i rasande fart men sjunker gör dem.

Solen är framme denna dag, men
f.o.m morgondagen och tre dagar framöver skall regnet falla igen.
Det blev inte den fina höst vi oftast är vana vid, regnet har nog dominerat lite överallt dessa två månader, som vi nästan aldrig blir besvikna på, men nu blev i alla fall jag det.

Önskar dig en fortsatt bra dag kära Eleonora.

Stina sa...

Oj, så härligt.:-) Kram

Agneta sa...

Hej, Eleonora!
Så vackert du har fotograaferat! Ser ju ut som sommaren i något land med varmare klimat än här.

Så fin ljung du har i din låda. Jag köpte 3 stycken men en var vissen ser jag nu och vad göra? Dessutom var dom mini, men ids inte bråka med hemtjänsten om detta. Man får ta det man får och betala och vara nöjd.
Ha det så gott vännen!
Kram, Agneta

Musikanta sa...

Så vacker färg på blommorna - svårt att låta bli att fotografera då...
Kramar från Ingrid