måndag 14 februari 2011

TILL ALLA MINA HJÄRTEVÄNNER


5 kommentarer:

Erika sa...

Tack rara du. Detsamma till Dig på Alla Hjärtans Dag!

Kram

Helena sa...

Tack vännen!
Många hjärtan till dig.
Kram

Musikanta sa...

Du får ett litet hjärta av mig också.
Kram från din vän Ingrid.

Anonym sa...

Hjärtekram till dig!
Eva-Mari

Agneta sa...

Hej, Eleonora!

Kram till dig också, oavsett dag ;-)
Mycket smakfullt hjärta du lagt ut!

Har just nu gått igenom din digra lista av böcker som du läst/läser för att leta efter något av intresse. Tyvärr så hade inte Adlibris någon av de som jag fastnade för.
Titeln är en sak, storyn en helt annan, så jag måste läsa lite om vad böckerna handlar om.
Cecilia Hagens bok om systrarna verkar bra, men den finns bara på CD och jag gillar böcker av papper...så gammalmodig är jag :-) Bokrea är på gång också, så man må vara på alerten :-)
Nattiskram, Agneta