tisdag 8 februari 2011

FÖDELSEDAGEN BLEV EN FEST .....

.... TROTS ALLT. Orkade inte med något kalas men självfallet var dotter med familj välkomna att hälsa på. Och firad blev jag med besked.


Många FB-vänner gratulerade och många kort överlämnades av brevbäraren. I ett av kuverten låg ett fint halsband från en arbetskamrat! Gulliga Helena (vildaella) hade gjort ett så vackert kort, som verkligen gladde mig. Telefonen gick också varm.


Dottern med familj hade med sig en flaska Champagne - två tjusiga kuddfodral till nya fåtöljen (som ska bli levererad när som helst) och en underbart vacker randig cashmere halsduk i olika nyanser rött/rosa.





TACK min älskade barn för att ni förgyllde min dag!

9 kommentarer:

Gunilla sa...

GRATTIS!!!

Musikanta sa...

Du fick ju en stor, härlig tulpanbukett av din dotter dagen innan dessutom! Härligt med döttrar som bryr sig om sin gamla mamma :-)!
Kramar!

Lisas torp sa...

GRATTIS i efterhand på födelsedagen!
Jag ser att den ändå blev rätt lyckad! Härligt med en rar dotter!
Allt gott till dej!
Kram
Lisa

Stina sa...

Så fint du fick. Stor kram till dig gumman. Stina

Anonym sa...

Grattis, grattis, min vän! Inte roligt när man har ont, jag vet hur det känns! Nu var det många år sen. Men den smärtan och orörligheten glömmer jag inte. Hoppas din nya stol kommer snart. Den är säkert bra att sitta i.
Krya på dig nu.

Kram Eva-Mari

Agneta sa...

God kväll, Eleonora!
Men vilka härliga presenter du fick, inte illa :-)
Grattis!
Nu är det bara din efterlängtade fåtölj som fattas...måtte den komma SNART och vara bekväm ;-)

Må så gott som det bara går!
Kramen, Agneta

Tankevågor sa...

Men åhhh jag har missat din födelsedag! :-(
Nu går jag och ställer mig i skamvrån!

...men innan jag smyger in i vrån och skäms så skickar jag den varmaste grattis-i-efterskott-kramen från mig.
Kram! <3

Helena sa...

Vilken härlig dag du fick ändå....precis vad jag önskade dig.=)
Ha en härlig helg nu vännen min!
Kram

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis till dig även om det är lite sent!
Så kul att det blev en lyckad födelsedag trots att du har ont.

Hoppas att du får en skön helg (kanske i nya fåtöljen)!
Agneta