torsdag 14 oktober 2010

T O F S A R

Idag har jag träffat min kära
bloggvän MUSIKANTA
Vi började med kaffe och smarrig bakelse
på VETEKATTEN
där vi började bekanta oss närmare
med varandra.
En liten sväng på stan och besök hos
TIFFANYS på Drottninggatan
där dessa TOFSAR exponerades
får mig att tänka - släng dig i väggen
MARIA MONTAZAMI
Vi enades om att besöka
Östasiatiska Museet
där utställningen
KEJSARENS TERRAKOTTAARMÉ
visades.
Till det besöket ska jag återkomma
med bilder, när dom är klara.
Tack söta, rara och glada Musikanta
för en underbar dag tillsammans
med dig!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Visst är det trevligt att träffa blogg/nätvänner, jag förstår att du njöt!

Ha en skön kväll!
Kram Ingrid

Anonym sa...

Så kul! Önskar jag bodde närmare!!

Kram och en härlig hösthelg önskar jag dig.
Eva-Mari

Musikanta sa...

Tack Eleonora för en underbar och givande eftermiddag! Äter gärna en Budapest på Vetekatten igen någon gång.
Många kramar!

Erika sa...

Det var verkligen ett stort urval av toffsar.
Alltid roligt att träffa nya människor oavsett här på bloggarna eller irl. Ser ut som om ni hade det väldigt trevligt.

Önskar dig allt gott denna dag.

Kram