lördag 14 juni 2008

EM I FOTBOLL


VARFÖR VI KVINNOR TYCKER ATT PORTUGAL SKA VINNA !!!







9 kommentarer:

Helena sa...

Jag är helt ointresserad av fotboll.
Gillar annars sport men fotboll är så segt tycker jag.
Ha en härlig dag vännen!
Kram

Elisabeth sa...

Ja, nu fick jag mig ett litet gott skratt.... kan bara hålla med! Vem lägger inte sitt plustänk på dessa snyggingar?

Ha en ljuvlig lördag, min vän...

Varm kram..

Anonym sa...

Wow!
Nu ändrar jag mig nog...varför skulle Sverige vinna? Det har jag glömt nu!
Heja Portugal!

junhe sa...

tack detsamma gumman, idag har vi haft 20 plus och bara myst =) jag älskar fotboll...tyvärr räkte de svenska grabbarna inte till, men spanien vann rättvist tycker jag. / ha dt gott.

kram junhe

Gårdsromantik sa...

WOW!

Kanske man skulle börja se på fotboll - i alla fall när Portugal spelar! ;-)

Kram Maud

Inkan© sa...

Nja - jag föredrar de svenska boll-pojkarna jag. (tycker de här från Portogal ser lite väl slickade ut på korten.)

Däremot lyssnar jag mer än gärna på fado...

Christina sa...

Gillar inte fotboll men tittar gärna på spelarna när de är så snygga som Portugals.
Ha det gott vännen
Kram

Musikanta sa...

Jag älskar att se på den här elitfotbollen. Dels är ju många av killarna jättesöta och dels är de ju fantastiskt skickliga. Jag har nästan inte missat en enda match.

Det är en fröjd att se dem dribbla bort bollen för motståndarna eller slå perfekta bollar till kompisarna tvärs över plan.Lite av deras laganda borde vi kvinnor lära oss.

Jag vet numera när det är offside och när det blir hörna och att man inte ska finta till sig en straff framför målet.

Ronaldo i Portugals lag är någonting att vila ögonen på - jag håller med dig. Men det är klart jag håller på Sverige i alla fall. Annars får Portugal gärna vinna! Men det blir nog Spanien eller Ryssland.

BiRDiE sa...

Hihi, hade jag sett det där INNAN EM så hade jag självklart hållt på Portugal ;)
Nu vann ju MITT favoritlag (näst efter Sverige, ska väl tilläggas för att slippa få plankor i huvudet) istället. Funkade, även om Spanien saknar SÅNA hunkar. :P

Kram!