fredag 15 juni 2012

SOMMARPAUS

9 kommentarer:

lisashus sa...

Jag önskar dej en skön och solig sommar!
Kram
LIsa

Erika sa...

Jag har gjort detsamma. Bloggen strular också och jag har inte lust att engagera mig i den nu, finns annat där ute i verkligheten som betyder mycket mer.

Kram kära Eleonora och har det riktigt bra i sommarpausen.

Ingrid sa...

Ha en riktigt skön sommar Eleonora!
Varm kram, Ingrid

MårsArt sa...

Liljekonvaljer får mig att tänka på gamla skolavslutningar.
Ha en fin sommar!
Kram
Agneta

Agneta sa...

God kväll, Eleonora!

Vilken vacker bukett blommor du bjuder på inför din sommarpaus!

Önskar dig en riktigt trivsam sommar med alla dina nära o kära!

Varm kram, Agneta

Solstrimmor sa...

Hoppas du får en riktigt fin midsommar och en lång skön sommar!

Kramar till dej. Eva-Mari

Helena sa...

Önskar dig en underbar sommar!
Kram fina du!

Mycket annat & lite betong sa...

Hoppas att du får en riktigt skön sommar!

Ha det så bra!
Agneta

Stina sa...

Du är så snäll du, damen där borta, som tar dig tid till att skriva så mycket fint hos mig. Var rädd om dig. Kram Stina