måndag 20 september 2010

VALET ....

..... är över för denna gången och vi lär nu ett bra tag framöver bli matade med information i TV och tidningar .......

Mycket förkylningar finns det omkring mig och min egen är äntligen på tillbakagång. Men ännu tar det nog minst en vecka tills jag är återställd.
Förlåt om jag inte orkar vara lika aktiv - hälsar på hos er så gott jag kan och när orken finns.

Sköt om er och må bra kära vänner!
Vare sig ni blev glada eller ledsna över Valets utgång
- landet Sverige fortsätter att finnas till för oss alla.

10 kommentarer:

Ingrid sa...

Fortsätt krya på dig kära Eleonora!

Cyberkram från Ingrid

Mycket annat & lite betong sa...

Ja, mycket val är det överallt!

Jag har också en förkylning. Orkar inte så mycket annat än att blogga...

Krya på dig!
Agneta

Gunilla sa...

Rött,grönt eller blått spelar mindra roll i detta obehagliga läge...
Hoppas du snart känner dig stark igen.

Musikanta sa...

Allt löser sig nog så småningom. Monica i Sydfransk by har skrivit ett inlägg som jag tycker är värt att läsa. Hennes länk finns på min blogg.
Sorgligt att inte alliansen fick egen majoritet i alla fall tycker jag.
Krya på dig och kramar från Ingrid

Elisabeth sa...

Jag skriver som Ingrid... fortsätt krya på dig, kära Eleonora!

Varm kram...

Gisan sa...

Så skönt att din hälsa går åt rätt håll. Kramar...

Stina sa...

Hej du gumman!

Ja, hon fick ju flytta upp för att en viss liten person där nere inte gick att samsas med riktigt. Men nufungerar det bättre och då kan man åka tillbaka dit man ska och sova.:-) Kramis

Helena sa...

Skönt att din förkylning börjat gå över.
Ha en mysig kväll!
Kram

Ingrid sa...

Så rart av dig att titta in till mig. Det ska verkligen bli roligt att få hit ungdomarna från Sicilien. Det blir väl problem med språket, men Gaetano kan lite svenska och jag lite italienska och sen får väl dra till med engelskan.

Ha det så gott Eleonora!
Kram Ingrid

Elisabeth sa...

Hoppas allt är väl med dig därborta i Kungliga huvudstaden? Här är man som vanligt rätt trött... men jag brukar också bli det efter en eftermiddag på RK.

Varm kram.. alltid!