tisdag 11 februari 2014

PRESENTER Å SÅNT

Sonen fyllde vinskåpet

Sonhustru och Guldlock valde ett
vackert silverhalsband till mig



Läckra teer och choklad från Dalarna och


vackra vinglas från dotterns barn 


Monica Z och Maigret - härligt att lyssna till
och spännande att läsa

Franska väninnan hade målat ett vackert fat ....

... och vinkännande maken presenterade goda viner 

Presentkort på bio och blommor

Uppenbarelsekyrkan uppvaktade med röda rosor!

Underbar rosbukett från släktingar

Massor med tulpaner - jag tror det var 50 st

Gratulationskort som brevbäraren kom med
under flera dagar.
 
Resa till LONDON i maj med mina barn.
Underbart och jag längtar redan!!!
 
 
 
Så här glad blev jag över att ha fått bli så varmt firad.





 

5 kommentarer:

lisashus sa...

Så många fina presenter du har fått! Jag förstår att du där så glad som du ser ut!
Jättefin är du på bilden!

En Londonresa! Åh, så kul att ha något att se fram emot också!
Kram
Lisa

Musikanta sa...

Härliga presenter och så en Londonresa på köpet! Inte illa :-)
Kramar från Ingrid

Anki sa...

Underbara presenter! Det fina halssmycket... så vackert! Och så mycket fina blommor... och allt annat - för att inte tala om resan till London... det är något att se fram emot! Klart att du är glad :)
Ha det gott!
Kram
/ Anki

Eleonora sa...

Lisas hus:
O jag längtar så klart jättemycket.

Ingrid:
Fina presenter gjorde mig så glad.

Anki:
Halssmycket är så fint - som I love Dalarna ungefär.

Syssis små funderingar sa...

Vilka fina presenter du fått :) Nu gäller det att njuta av allt det fina.