måndag 13 juli 2009




P A U S


7 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön paus min vän!
Vi hörs när du kommer tillbaka.
Kramar

Helena sa...

Ha en skön semestertripp vännen.
Hoppas att ni hinner ses du och din bloggvän innan hon åker hem igen.
Kram!

Ingrid sa...

Hejsan Eleonora!
Jag hoppas att du får en riktigt trevlig semestertripp och att du hinner träffa Elisabeth och Carolina.

Ursäkta mitt missförstånd efter ditt förra inlägg!

Kram Ingrid

Bilder från min kamera sa...

Har det riktigt trevligt nu kära Eleonora, och njut av din resa.

Stor kram till dig

Musikanta sa...

Skön fortsatt sommar önskar jag dig!
Varm kram/M

Hannele på Hisingen sa...

Ha det så skönt, kram.

Eleonora sa...

Marskatten - Helena - Ingrid - Erika - Musikanta - Hanneles Paradis:

Tack snälla alla för goa hälsningar. Jag har haft underbart i Dalarna med härliga utflykter varje dag! Och vilken avslutning!! Malena Ernmans konsert på Dalhalla!! Suveränt, skickligt och helt underbart - VILKEN ARTIST!!!
Nu bär det av till lilla Sigtuna, jag återkommer så snart jag åter är hemma igen.