tisdag 27 maj 2008

BESÖK HOS HANDKIRURGEN

Hemma igen efter besök hos handkirurgen.
Eftersom jag inte bedömer smärtan så stor,
ville doktorn vänta med ev. operation
och det är jag bara tacksam för.
Tyvärr vaknade jag alldeles för sent
för att kunna komma i tid
med kommunalt färdmedel,
så jag fick ta bilen till sjukhuset.
Och bil kan man inte ta med sig in i stan´,
så därför körde jag hem direkt efter besöket.
Shoppingrundan tar jag i morgon istället
Nu ska jag fortsätta med min braiga bok.
TACK alla som peppat mig inför besöket!
OCH KRAM

7 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Inge vidare att gå med ständig värk...

Det där med bil o storstad kommer jag ihåg så väl *skrattar*. Luften går ur en när man äntligen är hemma igen.

Kramar

Anonym sa...

Shoppa kan du alltid göra en annan dag!

Det känns väl ganska bra att slippa operera, men klarar du smärtan?

Sköt om dig och ha en bra kväll! Kram

Musikanta sa...

Det finns faktiskt inte mycket som är värre än när värken sätter in. Jag brukar få intensiv ryggvärk när jag inte har suttit på många timmar. Hoppas att du har tabletter så att du åtminstone får sova på natten.

Vad är det för "braig" bok du läser? Jag har kommit ganska långt in i "Tusen strålande solar", men just nu är den så sorglig så att jag inte orkar läsa mer i kväll.

Christina sa...

Önskar dig en bra shoppingdag i morgon
Kram vännen

Elisabeth sa...

Skönt att det ändå gick ganska bra idag, men vad gör man vid en operation?

Sov så gott.. vacka vän! Och varmaste kramar...

Gisan sa...

Vilken bok läser du för stunden? Kramar...

Christina sa...

Ny bild kommer på posten.
Ha en skön dag vännen
Kram